Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Odmítnout vše můžete zde.

logo    Bazény, sauny a příslušenství    Hydroservis Váš specialista na bazény a sauny 

KONTAKTY

Hydroservis, s. r. o.
sídlo: U Velké ceny 2
623 00 Brno
tel: +420 545 229 468
fax: +420 545 229 468
info@hydroservis.cz
IČ: 47901241
Prodejna a sklad: Mánesova 11, 612 00 Brno

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 350 Kč
do košíku:

ANKETA

Uvítali byste dopravu objedaného zboží po území města Brna zdarma?

Ano Ano 34% Ne Ne 22% Netýká se mě Netýká se mě 23% Nevím Nevím 21%

NOVINKY

arr3Závěsné světlo Sada barevného LED světla pro instalaci na stěnu do nadzemních anebo částečně zapuštěných bazénů.... arr3Individuální nacenění produktůVážení zákazníci, nenašli jste Vámi požadovené zboží na našich internetových stránkách? Nebo...

Obchodní podmínky a nakupování

Všeobecná ustanovení a vymezení pojmů

Všeobecná ustanovení a vymezení pojmů

Tyto obchodní podmínky se vztahují na koupi spotřebního zboží uskutečněného prostřednictvím internetového obchodu (e-shopu), jehož provozovatelem je prodávající (viz níže), a upravují právní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím.

„Prodávajícím“ je firma Hydroservis, s. r. o. se sídlem U Velké ceny 2, 623 00 Brno; provozovna Mánesova 11, 612 00 Brno. Prodávající je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.

„Kupujícím“ je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, nebo osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami (dále též „spotřebitel“). Kupující učiněním objednávky akceptuje obchodní podmínky pro dodávky zboží vyhlášené prodávajícím. Obchodní podmínky jsou pro obě strany závazné, pokud není písemně stanoveno jinak.

Objednávání zboží,uzavření kupní smlouvy

Objednávání zboží,uzavření kupní smlouvy

Zboží je možno objednat pouze písemně a to přes internetovou on-line prodejnu (e-shop), e-mailem, faxem nebo poštovním psaním. Podmínkou platnosti objednávky je přesná specifikace zboží (objednací číslo nebo přesný slovní popis) a počet objednaných kusů, resp. množství. Objednávka musí dále obsahovat identifikační údaje kupujícího. Identifikačními údaji se ve smyslu těchto obchodních podmínek rozumí jméno a příjmení, resp. obchodní firma kupujícího, přesná adresa kupujícího včetně poštovního směrovacího čísla a kontakt na kupujícího (e-mail, popř. telefon).

Objednávka je návrhem na uzavření kupní smlouvy. Samotná kupní smlouva je uzavřena okamžikem závazného potvrzení návrhu smlouvy kupujícího prodávajícím.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí uzavřené smlouvy.

Dodavatel si při objednávce nad 10.000,- Kč vyhrazuje právo na zaplacení zálohy na objednávané zboží ve výši 50% z celkové ceny zboží. O této skutečnosti bude neprodleně informovat kupujícího, a to e-mailem, telefonicky nebo faxem. Lhůta pro dodání zboží počíná v tomto případě běžet až okamžikem zaplacením zálohy.

Cena a úhrada zboží

Cena a úhrada zboží

Cena nabízeného zboží a služeb je vždy uvedena včetně DPH. Ceny jsou platné v okamžiku objednání a pro prodávajícího jsou závazné. Pokud z nějakého důvodu nebude moci prodávající dodržet ceny (cena se zvýší) uvedené v objednávce, bude kupující o tomto neprodleně informován a požádán o odsouhlasení navýšení ceny. Pokud kupující nevysloví s navýšením ceny svůj souhlas, má prodávající právo od kupní smlouvy odstoupit. Předpokladem takového odstoupení od smlouvy je jeho prokazatelné doručení kupujícímu bez zbytečného odkladu. V případě, že kupující již uhradil jakékoli finanční prostředky ve prospěch dodavatele, vrátí mu je dodavatel bez zbytečného odkladu.

Úhrada objednaného zboží je možná následujícími způsoby:

A . Platba dobírkou :

Cena za zboží je uhrazena odběratelem hotově při jeho převzetí od zvoleného přepravce.

B . Platba předem bankovním převodem :

Dodavatel zašle odběrateli na e-mailovou adresu, nebo faxem či telefonicky sdělí údaje pro platbu zboží (celková částka, číslo bankovního účtu, variabilní symbol) a po převodu částky na účet prodávajícího bude zboží neprodleně (nejpozději do 3 pracovních dnů) odesláno na adresu kupujícího.

C . Platba hotově :

Při převzetí zboží na adrese dodavatele.

Ceny uvedené na internetu platí pouze při objednání přes e-shop a mohou se lišit od cen v kamenné prodejně.

Způsob a cena přepravného a balného

Způsob a cena přepravného a balného

Objednané zboží je doručováno dle velikosti a váhy buď zásilkovou přepravní službou InTime nebo jinou smluvní přepravní službou, popř. přímo prodejcem. Způsob přepravy může zvolit kupující při objednávce zboží. Za přepravu zboží je účtováno balné a přepravné v ceně 110,- Kč. Za nadměrně vážící zboží (zpravidla nad 15 kg) může požadovat prodávajcí příplatek (bývá uveden při objednávce). Při převzetí zboží od přepravní služby, resp. pošty si vždy pečlivě zkontrolujte neporušenost přepravního obalu. V případě, že obal je poškozen uveďte tuto informaci do předávacího protokolu přepravní služby, pošty. Prodávající neodpovídá za škody vzniklé během přepravy.

Orientační ceny přepravného:

BALÍKOVÁ služba InTime (do 15kg) 110 Kč vč. DPH

BALÍKOVÁ služba InTime dobírkou (do 15 kg) 150 Kč vč. DPH

Při objednávce nad 5.000,- Kč s DPH neúčtuje prodávající žádné přepravné.

Zboží je rovněž možné vyzvednout osobně v provozovně prodávajícího. V tomto případě se neúčtuje žádné přepravné a balné.

Vybrané zboží [větší bazény (hmotnost nad 100 kg), folie, vybrané filtry a sady] je možné odebrat pouze osobně nebo přepravou prodávajícím! O tomto způsobu přepravy bude kupující neprodleně informován. Pro přepravu uskutečněnou prodávajícím platí následující podmínky:

Přeprava do vzdálenosti do 200 km (součet tam a zpět):

u objednávky zboží v celkové hodnotě nižší než 30.000,- Kč prodávající účtuje dopravné 700,- Kč

u objednávky zboží v celkové hodnotě vyšší než 30.000,- Kč prodávající účtuje dopravné 400,- Kč

Přeprava do vzdálenosti do 400 km (součet tam a zpět):

u objednávky zboží v celkové hodnotě nižší než 30.000,- Kč prodávající účtuje dopravné 1400,- Kč

u objednávky zboží v celkové hodnotě vyšší než 30.000,- Kč prodávající účtuje dopravné 700,- Kč

Dodací lhůta a podmínky dodání

Dodací lhůta a podmínky dodání

Po obdržení závazné objednávky expeduje prodávající zboží do 3 pracovních dnů. V případě, že nebude zboží na skladě, prodávající písemně (e-mailem, faxem nebo poštovním psaním) nebo telefonicky vyrozumí kupujícího o termínu dodání.

Doba doručení zboží od expedice se řídí dodacími podmínkami zvoleného přepravce.

Veškeré zboží je dodáváno s daňovým dokladem. Zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem prodávajícího. V případě stornování objednávky nebo její části ze strany prodávajícího (např. zboží je doprodáno) je zaplacená částka nebo její příslušná část obratem odeslány zpět na číslo účtu, ze kterého byly převedeny, pokud není dohodnuto jinak.

Kupujícímu se doporučuje, aby ve vlastním zájmu při doručení prohlédl dodané zboží, zejména neporušenost zásilky, neboť tak může předejít případným sporům při uplatnění reklamace zboží poškozeného přepravou. Své výhrady k dodanému zboží může uvést do přepravního dokladu. Kupující může odmítnout převzít zboží, které je v rozporu s kupní smlouvou. Uplatněním rozporu s kupní smlouvou (při převzetí nebo po něm) není vyloučeno souběžné uplatnění práva odstoupit od smlouvy do 14ti dnů (viz čl. 8).

Vykazuje-li zboží zjevné vady, tj. zejména pokud je zboží kupujícímu předáno v porušeném transportním obalu, je kupující oprávněn zboží nepřevzít. V takovém případě zůstává zachován nárok kupujícího na poskytnutí řádného dodání zboží, či na vrácení kupní ceny. Volbu provede kupující.

Záruční podmínky a reklamace zboží

Záruční podmínky a reklamace zboží

V případě, že se po převzetí zboží kupujícím vyskytnou v záruční době vady zboží, může kupující uplatnit svou reklamaci.

Délka záruční doby pro všechny druhy zboží je minimálně 24 měsíců, popřípadě vyšší, je-li toto písemně uvedeno. Záruční lhůta začíná plynout dnem převzetí zboží.

Reklamace se uplatňují v místě provozovny prodávajícího. 

Za situace, kdy je zboží zasíláno prodávajícímu na reklamační opravu, si kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy daného zboží a označí zásilku příslušnými symboly.

Reklamace včetně odstranění vady musí prodávající vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě.

Prodávající po řádném vyřízení reklamace vyzve kupujícího k převzetí opraveného zboží, resp. zašle zboží zpět kupujícímu na své náklady.

Nárok na uplatnění reklamace nevzniká mimo jiné v případě: neodborné montáže, nebo neodborného uvedení zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním a používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci. Reklamace dále nevzniká, pokud je předpokládaná životnost zboží kratší než jeho záruční doba, při přirozeném opotřebování zboží, neúměrném zatěžování, pokud nedostatky vznikly zaviněním třetí osoby nebo neodbornými změnami a opravami a rovněž škodami způsobenými přírodními vlivy.

Odstoupeni od smlouvy

Odstoupeni od smlouvy

V souladu se zákonem č. 367/2000 Sb. má kupující právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží a bez udání důvodu vrátit zboží zpět prodávajícímu. Prodávající je povinen vrátit kupujícímu plnou cenu za zboží.

Pro vrácení zboží do 14 dnů od převzetí platí následující podmínky: kupující zavolá na telefonní číslo 545 229 468 nebo napíše na e-mailovou adresu eshop@hydroservis.cz a oznámí prodávajícímu odstoupení od smlouvy. Uvede číslo faktury a svoje jméno. Zboží odešle s originálním dokladem o koupi (fakturou) na adresu provozovny prodávajícího Mánesova 11, 612 00 Brno. Pokud se vrací zboží poštou, nelze je poslat na dobírku. Prodávající vrátí kupujícímu všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něj přijal, a to stejným způsobem. Jiným způsobem lze vrátit peněžní prostředky se souhlasem kupujícího a jen pokud tím kupujícímu nevzniknou další náklady. V případě odstoupení od smlouvy nese náklady spojené s navrácením zboží kupující. Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží budou peníze za zboží zaslány složenkou, nebo převodem na účet kupujícího a to nejpozději do 14 pracovních dnů po skutečném obdržení zboží. V případě nedodání zboží se termín vrácení peněz posouvá do doby dodání plnohodnotného zboží.

Při vrácení zboží nad 14 pracovních dnů od převzetí zboží nebude odstoupení od smlouvy akceptováno.

Mimosoudní řešení sporů

Mimosoudní řešení sporů

Pokud mezi kupujícím a prodávajícím vznikne spor, má kupující právo na tzv. mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy o prodeji zboží  nebo ze smlouvy o poskytování služeb (dále jen „spotřebitelský spor“).

V případě spotřebitelského sporu týkajících se prodeje zboží či poskytování služeb je pro mimosoudní řešení spotřebitelského sporu příslušná Česká obchodní inspekce - www.coi.cz („ČOI“), na kterou se může kupující obrátit ohledně jakéhokoliv spotřebitelského sporu. Mohou vznikat i další tzv. pověřené osoby/subjekty k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů, u kterých je možno také mimosoudní řešení zahájit – řešit.

Postup při mimosoudním řešení spotřebitelského sporu je takový, že se zahajuje na návrh spotřebitele u ČOI (případně jiné pověřené osoby), který musí obsahovat

  • identifikační údaje stran sporu,
  • úplné a srozumitelné vylíčení rozhodných skutečností (co je sporné),
  • označení, čeho se navrhovatel (kupující) domáhá (např. vrácení kupní ceny, výměny zboží apod.),
  • datum, kdy navrhovatel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé (např. první reklamace),
  • prohlášení, že ve věci nerozhodl soud, nebyl vydán rozhodčí nález a nebyla uzavřena dohoda stran v rámci mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a ani nebylo zahájeno řízení před soudem, rozhodčí řízení nebo mimosoudní řešení spotřebitelského sporu podle tohoto zákona,
  • datum a podpis navrhovatele (Váš).

K návrhu se přiloží doklad o skutečnosti, že se navrhovateli nepodařilo spor vyřešit přímo (například vzájemná korespondence apod.), a další písemnosti dokládající tvrzené skutečnosti, jsou-li k dispozici. K návrhu se přiloží plná moc, je-li navrhovatel zastoupen na základě plné moci. Návrh lze podat zejména písemně nebo ústně do protokolu anebo elektronicky prostřednictvím on-line formuláře uvedeného na internetových stránkách ČOI, podepsaný uznávaným elektronickým podpisem nebo zaslaný prostřednictvím datové schránky osoby, jež návrh podává.

Navrhovatel může podat návrh u ČOI nebo jiného pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé (např. odstoupení od smlouvy/reklamace).

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu musí být ukončeno do 90 dnů od jeho zahájení. U zvlášť složitých sporů lze uvedenou lhůtu prodloužit, a to nejvýše o dalších 90 dnů.

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu končí

  • uzavřením dohody stran sporu (dobrovolné),
  • jednostranným prohlášením spotřebitele o ukončení účasti na řešení sporu oznámeným ČOI nebo pověřenému subjektu,
  • smrtí, prohlášením za mrtvého, prohlášením za nezvěstného nebo zánikem jedné ze stran sporu bez právního nástupce,
  • marným uplynutím lhůty pro vyřešení sporu,
  • odmítnutím návrhu (pro jeho vady).

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů se nezpoplatňuje. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

ČOI nebo pověřený subjekt stanoví pravidla pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, kterými podrobněji upraví postup při mimosoudním řešení spotřebitelských sporů tak, aby byla v souladu se zákonnými pravidly.

V případě, že mimosoudní řešení spotřebitelského sporu, nepovede k vyřešení spotřebitelského sporu, se kupující může obrátit na soud. Možnost mimosoudního řešení spotřebitelského sporu nemusí kupující využít (lze to však samozřejmě vždy doporučit) a může se s řešením spotřebitelského sporu přímo obrátit na příslušný soud.

Ochrana osobních dat

Ochrana osobních dat

Dodavatel garantuje bezpečnost poskytnutých osobních dat.

Osobní data odběratele jsou důvěrná a nejsou poskytována žádným dalším subjektům. Slouží výhradně k realizaci nezbytných účetních operací, zaúčtování platby za nakoupené zboží a za účelem správné dodávky zboží a ke komunikaci mezi prodávajícím a kupujícím.

Jak nakupovat

1.Internetový obchod je koncipován tak, aby prohlížení, vybírání a nakupování zboží bylo jednoduché. Dále je uveden postup pro úspěšné prohlížení a nákup zboží. Každé zboží má po pravé straně lišty tlačítko, kde zobrazen košík s textem „KOUPIT“.

2.Prvním krokem je nalezení výrobku, o který máte zájem. Výrobky jsou řazeny typově. Jednotlivé skupiny výrobků jsou uvedeny v menu na levé straně. Po vyhledání výrobku si můžete prohlédnout podrobnější informace k danému výrobku stisknutím levého tlačítka myši na obrázek výrobku nebo na název výrobku v horní části.

3.Přidání výrobku do košíku provedete stisknutím tlačítka „KOUPIT“ (jak v seznamu výrobků, tak v detailu výrobku). V této chvíli nejde ještě o závaznou objednávku. Výše popsaný postup můžete opakovat pro výběr dalších výrobků. V případě, že si přejete objednat více kusů daného výrobku, proveďte upřesnění počtu kusů v košíku.

4.Je-li Váš výběr výrobků ukončen, zkontrolujte obsah „košíku“. Do obsahu košíku se dostanete po každém přidání zboží do košíku nebo kliknutím na tlačítko "pokračovat v nákupu".

5.V nákupním košíku si můžete prohlédnout jeho obsah a případně provést úpravu počtu kusů daného výrobku v košíku, resp. vyndání výrobku z košíku.

6. Zvolte požadovaný způsob dopravy a platby.

7.Poté můžete zboží objednat kliknutím na tlačítko "OBJEDNAT" v pravém dolním rohu. Zde zadejte potřebné údaje (adresu, telefon apod.) Po překontrolování všech údajů můžete objednávku potvrdit kliknutím na tlačítko "ODESLAT OBJEDNÁVKU" a učinit tím závaznou objednávku.


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

imgdobírka imghurdalkova img16.08.2012 08:03
img img imgimgRe: dobírka imgHydroservis img17.08.2012 10:25
imgUpřesnění doplňků k bazénu a návod na imgjitkapav img23.05.2012 23:05
imgProblém s registrací imgNaděžda Hůserková img29.04.2012 21:22
imgSkimmer imgRoman Walter img22.04.2011 07:54